середа, 2 серпня 2017 р.

календарне планування 5 клас зарубіжна література



Зарубіжна  література

5 КЛАС

2 години на тиждень, 70 годин на рік 

І семестр (30 годин) 

Текстуальне вивчення творів – 24 години

Розвиток мовлення (усно, письмово) – 2 години

Діагностування (у різний спосіб) прогресу знань та компетентностей – 2 години

Додаткове читання – 2 години

 

з/п

Дата

Зміст програмового матеріалу

примітка

1

 

Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті.

Роль книжки та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості. Види читання в цифрову епоху. Паперові та електронні книжки.

 

СКАРБНИЦЯ  НАРОДНИХ КАЗОК (7 годин)

 

2

 

 Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та  національна самобутність

 

3

 

 «Момотаро,       або    Хлопчик- Персик» -  японська          народна казка

 

4

 

«Момотаро,         або    Хлопчик- Персик».  Теми       дружби, сміливості,   зв’язку з природою в казці.

 

5

 

 «Момотаро,        або    Хлопчик- Персик». Національний          колорит японської казки.

 

6

 

Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм. Німецька народна казка «Пані Метелиця». Значення    діяльності    братів Я. і В. Ґрімм для розвитку європейської       культури.

 

7

 

Брати Ґрімм. «Пані Метелиця». Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця».

 

8

 

Брати Ґрімм. «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості.

 

9

 

 Розвиток мовлення (усно). Розповідь про улюбленого героя / героїню фольклорної казки.

 

10

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і

компетентностей за темами  «Вступ», «Скарбниця народних казок» (різнорівневі завдання)

 

ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ СВІТУ (16 годин)

11

 

Літературна         казка та      її   ознаки. Подібності й відмінності від  народної казки.

 

12

 

Ганс-Крістіан      Андерсен.  «Снігова королева».  Сторінки життя і творчості письменника.

 

13

 

Г.К.   Андерсен. «Снігова королева».  Боротьба добра і зла в казці.

 

14

 

Г.К. Андерсен. «Снігова        королева». Утвердження дружби та вірності.

 

15

 

Ганс-Крістіан      Андерсен.  «Снігова     королева». Перешкоди на шляху Герди, її помічники.

 

16

 

Ганс-Крістіан      Андерсен. «Снігова королева». Чарівний світ твору.

 

17

 

Оскар Вайлд. «Хлопчик- Зірка». Цікаві факти з життя і творчості письменника.

 

18

 

Оскар Вайлд. «Хлопчик- Зірка».  Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами.

 

19

 

Оскар Вайлд. «Хлопчик- Зірка».  Шлях Хлопчика-Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя. Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя.

 

20

 

 

Оскар Вайлд. «Хлопчик- Зірка». Фальшиві та справжні цінності. Краса зовнішня та внутрішня.  Символічний зміст назви твору.

 

21

 

Оскар Вайлд. «Хлопчик- Зірка».  Синтез фольклорних і

літературних елементів у творі.

 

 

22

 

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Сторінки життя і творчості письменника. Казкові пригоди персонажів на шоколадній

фабриці Віллі Вонки.

 

23

 

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Шлях хлопчика Чарлі до своєї мети. Доброта, щирість і наполегливість головного героя

 

24

 

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Образи дітей і дорослих у повісті-казці.

 

25

 

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Зображення родинних стосунків у творі: сім’я Бакетів, інші родини. Утвердження співчуття, милосердя, взаємодопомоги, відповідальності, морального вибору.

 

26

 

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Вади й небезпеки сучасного світу, їх утілення у творі.

 

27

 

 Розвиток мовлення (письмово). Написання  есе «Мої поради героям казки  Р.  Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».

 

28

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і

компетентностей за темами «Літературні казки світу»

(різнорівневі завдання)

 

29

 

Урок додаткового читання №1. Казки народів світу. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в        казці.

 

30

 

Урок додаткового читання №2.  Казки народів світу. Індійська   народна    казка  «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар